środa, 27 listopada 2013

Prolog


             - Moim pierwszym wspomnieniem jest płacz. Cichy, lecz dotykający tych miejsc, które wolałabym, by były uśpione. Pamiętam zapach świeżej, mokrej od deszczu, cmentarnej ziemi i duszną woń wieńców grobowych – wyszeptała Riza, patrząc w ciemne oczy chłopaka przed sobą. – Tego dnia obiecałam sobie, że już nigdy więcej nie zapłaczę. I prawie mi się udało, ale potem zmusiłeś mnie do tego ty.
                 - Ja nie chciałem…
             - Przestań idioto – przerwała mu dziewczyna i odwróciła się do niego tyłem. – Mój ojciec miał rację, to nie jest miejsce dla mnie, to wszystko mnie niszczy. A ja tylko obiecałam, że do końca życia będę szczęśliwa.
                - Przecież…
                - Znów mi przerywasz? – zaśmiała się lekko. Chłopak stojący za nią chciał się zbliżyć, dotknąć jej pleców, ale instynktownie odsunęła się i podniosła walizkę z podłogi. – Opiekuj się moim ojcem – powiedziała na odchodnym. Spięła się jeszcze bardziej w sobie, a następnie szybkim krokiem wyszła z domu, wprost na rzęsisty deszcz.
                - Żegnaj – powiedział cicho, patrząc jak jej zgrabna postać znika w strugach deszczu. 

7 komentarzy:

  1. No, całkiem niezłe, zapowiada się ciekawie. Zobaczymy co dalej. Mam nadzieje, że kolejny rozdział pojawi się wkrótce.
    Pozdrawiam i weny życzę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Riza <3
    Jestem na tak, jak zwykle zresztą - znasz mnie. Tylko proszę, obiecaj mi, że to skończy się szczęśliwie, bo ja nie mam siły na dramaty. <3
    całuję, Ja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, jej. Trafiłam do Ciebie, bo chciałam zobaczyć, czy w katalogu coś napisali pod moim zgłoszeniem. FMA oglądałam baardzo dawno temu, ale jest to właściwie moje ulubione anime, więc postanowiłam wejść. Po tytule spodziewałam się czegoś innego, ale nie żałuję tych kilku minutek czytania Prologu.
    Poruszyłaś we mnie jakąś stronę, która kazała mi potem kliknąć Dołącz się do tej witryny w gadżecie poniżej.
    Zabrałaś mi słowa, dlatego nie napisze więcej.
    Proszę, informuj mnie o rozdziałach.
    No i zapraszam do siebie (reklama dźwignią handlu).
    dom-marionetek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, zainteresowało mnie to XD. Ładnie napisany prolog, krótki i intrygujący - czyli taki, jaki powinien być :). Lecę czytać dalej :)
    tytankiwschodu.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog fajny. Na razie niewiem o co tak dokładnie chodzi ale myśąle że jak przeczytam reszte rozdziałów to sie dowiem. Lecę czytać dalej.
    Zapraszam http://dzieci-zywiolow333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :-) jeszcze mnie tutaj nie było. Zawsze musi być ten pierwszy raz. Szczerze mówiąc nie wiem czego mam się tutaj spodziewać. Pożyjemy to zobaczymy.
    Poza tym chciałabym dodać, że bardzo podoba mi się szablon tego bloga. W sumie to on mnie zmotywował do tego żeby coś tu poczytać.
    Odnośnie prologu: no nieźle. Krótki i treściwy. Wcale nie potrzeba wielu słów, aby zachęcić czytelników do dalszego czytania. Właśnie to zostało tutaj udowodnione.
    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń